воскресенье, 18 июля 2010 г.

На море...


Якщо раптом дощ не піде,
Барбекю з усіх нас буде.
Спека цілий день і всю ніч
Чи це місто є, чи велика піч?
Поки я пітнію уві сні,
Дивний острів сниться мені:
З пекла до раю тікаю,
Подзвони мені аж у вересні.

Не шукай мене,
Бо я на, бо я на морі
Знаєш де я є?
А я на, а я на морі.
Маєш безліч справ,
А я на, а я на морі.
Все життя відклав,
Бо я на, бо я на морі.

Обірвав мій сон телефон,
Пальми за вікнами не ростуть,
Хвилі упірнуть не кличуть,
Хочу бути там і не хочу тут.
Знову цілий день метушня,
Сонце розпікає мізки,
На що чекаю не знаю,
Дайте на літак мені два квитки.

Слова: Вадим Красноокий
Музика: Вадим Красноокий
Виконує: Mad Heads (XL) (альбом "Forever")

Прослушать или скачать Mad Heads Xl А я на морi бесплатно на Простоплеер

Комментариев нет: